Miraflores Studio ma już 10 lat i nową siedzibę!
Redakcja naszego portalu miała przyjemność świętować 10-te urodziny Miraflores Studio wraz z jego założycielami, współpracownikami oraz znanymi i lubianymi klientkami. Na kameralnym evencie w podwarszawskich Łomiankach, pojawiły się, m.in. ambasadorki marki Agata Załęcka i Lidia Kopania, a także Ewa Bardadin, Monika Laskowska oraz znani przedstawiciele mediów, czyli Dorota Michałowska i Łukasz Kędzior.
Miraflores Studio ma już 10 lat i zostało przeniesione do nowej, atrakcyjnej lokalizacji w Łomiankach przy ul. Zachodniej 23! Z tej okazji właścicielka marki, Elwira Maj, wysokiej klasy specjalista trycholog z wieloletnim doświadczeniem w diagnozowaniu chorób skóry głowy i włosów I, II, i III stopnia, zaprosiła zaprzyjaźnione gwiazdy, klientów i partnerów na specjalnie przygotowane spotkanie urodzinowe połączone z bankietem, na którym można było zapoznać się z ofertą świadczonych usług. Składają się na nią m.in profesjonalne ekofryzjerstwo – koloryzacja, cięcie, układanie fryzur, a przede wszystkim profesjonalne przedłużanie i zagęszczanie włosów pasemkami austriackiego koncernu Hairdreams, niekwestionowanego światowego lidera profesjonalnych kreacji z prawdziwych włosów kategorii Premium. W Polsce zaufały tej marce takie gwiazdy jak Kasia Moś, Agata Załęcka, Magdalena Waligórska-Lisiecka, Lidia Kopania czy Magdalena Antosiewicz – blogerka Thirtyfashion.
Na spotkaniu podkreślano niejednokrotnie, jak ważny jest wybór profesjonalnych, sprawdzonych usług, dobrych, naturalnych włosów, czym się charakteryzują metody, w jakich sytuacjach się je stosuje (nadmierne wypadanie włosów jako problem dzisiejszych czasów) oraz dlaczego tak ogromne znaczenie ma wykorzystywanie renomowanych produktów.
Elwira Maj jako jedyny autoryzowany przedstawiciel handlowy Hairdreams tak mówi o swojej pracy: Moim celem jest ciągły rozwój swoich kompetencji, zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności. Kilka lat temu związałam się jako konsultantka z Hairdreams, z firmą, która dzięki swoim produktom, szkoleniom oraz podejściu do klientów otworzyła przede mną nową perspektywę. W perspektywie tej każda z osób borykających się z szeroko rozumianym „problemem z włosami” lub chcącą po prostu zadbać o swój wygląd, znajdzie dla siebie bezpieczne, wygodne i trwałe rozwiązanie.
Marka poszerzyła również swoje usługi o manicure, pedicure, kosmetykę twarzy i ciała, Cosmolifting japoński twarzy, medyczną mikropigmentację skóry głowy i wiele innych zabiegów. – To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują kompleksowych usług – mówi Elwira Maj. Klienci doceniają również istnienie sklepu z ekokosmetykami do włosów, co stwarza możliwość zakupów wysokiej jakości produktów i przedłużenia efektów zabiegów we własnym domu.
W kuluarach toczyły się luźne dyskusje, rozmawiano o nowych trendach w koloryzacji i stylizacji włosów. Na stołach nie zabrakło wysmakowanego poczęstunku i tortu urodzinowego, a całość zwieńczyły pamiątkowe zdjęcia. Atmosfery panującej podczas urodzin można tylko pozazdrościć! Cóż, mamy nadzieję, że tak doniosłe wydarzenie będzie okazja nie raz powtórzyć. Fot. materiały prasowe