Idealna bielizna od marki Triumph

Triumph przedstawia kampanię na sezon Jesień/Zima 2017 „Znajdź Ideał Dla Każdej Siebie”. Po ogromnym sukcesie debiutanckiej akcji Wiosna/Lato 2017, najnowsza kampania zyskuje coraz większy rozgłos i po raz kolejny przedstawia współpracę międzynarodowej modelki Jessici Hart oraz legendarnego fotografa modowego Rankina. Inspirująca kampania pojawi się na całym świecie w lipcu 2017 roku w dalszym ciągu udowadniając, że niezależnie od wieku, sylwetki, rozmiaru czy okazji, każda kobieta potrzebuje czuć się pewnie i kobieco w swojej bieliźnie.

Modele z najnowszej kolekcji ukazane w charakterystycznym dla Rankina stylu, są prezentowane w efektownym i zawadiackim tonie, by podkreślić ich niepowtarzalny charakter. Fotograf uchwycił prawdziwe kobiece osobowości i ich role, zawierając je w dynamicznych ujęciach pełnych kobiecości i wdzięku. Sesja zdjęciowa prezentuje najbardziej poszukiwane przez kobiety fasony, takie jak nowy Amourette Charm, stylowy, modelujący Airy Sensation czy innowacyjny, sportowy Triaction. Jessica Hart przyznaje, “Wspaniale jest być częścią tego niesamowitego przedsięwzięcia. Jestem dumna, że mogę ponownie pracować z Rankinem oraz marką Triumph w kolejnej kampanii tak mocno skupionej na kobietach i ich odmiennych obliczach. W dzisiejszych czasach wszyscy prowadzimy bardzo różnorodny tryb życia i mamy inne potrzeby. Triumph sprawia, że każda kobieta, niezależnie od stylu życia, osobowości i rodzaju aktywności może poczuć się dobrze w swojej skórze”. Rankin podsumowuje: „To, co podziwiam w marce Triumph to fakt, że stawia ona na siłę kobiet. Założeniem marki jest, by kobiety nosząc bieliznę czuły się pewnie i naturalnie. W najnowszej kampanii chodzi o pokazanie bielizny dla naszych bohaterek, niezależnie od tego kim są czy kim chcą być. Dla mnie, jako fotografa istotne jest, że za każdym razem nasze zdjęcia mają nowy charakter. W tym sezonie zamierzeniem było uchwycenie wielu aspektów kobiecości. Każda kobieta powinna dumnie prezentować swoja bieliznę i móc swobodnie wyrażać siebie.”Suzanne McKenna, Global Head of Brand Triumph dodaje: „Kampania Jesień/Zima 2017 ‘Znajdź Ideał Dla Każdej Siebie’ kontynuuje sukces komunikacji z poprzedniego sezonu. Po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę z międzynarodową modelką Jessicą Hart oraz legendarnym fotografem modowym Rankinem. Wspólnie udało się opracować inspirującą koncepcję, która koncentruje się na nowoczesnych kobietach i ich potrzebach”.

triumph 2017materiał prasowy