Nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”

Z początkiem 2015 roku Carrefour Polska odświeża markę własną produktów „Jakość Carrefour”, zmieniając jej nazwę na „Jakość z Natury Carrefour” oraz wprowadzając zmodyfikowane logo. Pojawiają się też nowe produkty: kurczak z chowu wybiegowego, masło oraz sok tłoczony ze świeżych jabłek. Nowa nazwa odzwierciedla ideę produkcji „Jakość z Natury Carrefour”, która odbywa się z poszanowaniem dla środowiska w ścisłej współpracy sieci z wybranymi producentami.

„Jakość z Natury Carrefour” to unikalna oferta produktów charakteryzujących się wysoką jakością i wyśmienitym smakiem. Proces ich produkcji jest identyfikowalny „od pola do talerza”, a dostawcy współpracujący z Carrefour przy produkcji „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Carrefour jest jedyną w Polsce siecią handlową, oferującą takie produkty.

Pierwszym produktem z gamy „Jakość z Natury Carrefour” w Polsce były jabłka, wprowadzone do oferty w 1998 roku i znajdujące się w niej do dzisiaj. Obecnie w polskiej ofercie, poza jabłkami znajdują się: twaróg, miód, ziemniaki, cebula, marchew, kurczak z chowu wybiegowego, masło, sok tłoczony z jabłek, a także importowana z Hiszpanii szynka serrano i łosoś pochodzący z Norwegii.

Carrefour Polska zaprezentował trzy nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”. We współpracy z Mleczarnią EkoŁukta opracował metody produkcji masła osełkowego, a dzięki kooperacji z Gospodarstwem Sadowniczym Piotra Korczaka i Tłocznią Soków Gwiazda do sprzedaży wprowadzono sok tłoczony ze świeżych jabłek. W grudniu 2014 roku w ofercie znalazł się też kurczak z chowu wybiegowego, pochodzący z ekologicznie czystego regionu Podlasia, karmiony paszą bez GMO i soi. Dostarczany jest do Carrefour przez firmę Sedar.

W ostatnich latach wykonaliśmy w Carrefour Polska ogromną pracę, aby znaleźć partnerów, którzy sprostaliby wysokim wymaganiom produkcji „Jakość z Natury Carrefour” i dostarczali do naszych sklepów nowe produkty. Teraz jesteśmy dumni z tego, że współpracujemy z zaangażowanymi producentami, którzy swoje produkty tworzą z pasją. Gwarancją pełnej identyfikowalności oraz wysokiej jakości produktów z linii „Jakość z Natury Carrefour” są zeszyty specyfikacji, do których muszą się stosować wszyscy nasi dostawcy oraz szczegółowe kontrole na każdym etapie produkcji – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Zarządu Carrefour Polska.

Produkty z linii „Jakość z Natury Carrefour” dostępne są w sieci sprzedaży supermarketów i hipermarketów Carrefour w całej Polsce na „Targu Świeżości”, czyli dziale z owocami, warzywami, mięsem i nabiałem. Są łatwe do znalezienia dzięki specjalnym opakowaniom oraz dedykowanym tej linii dekoracjom. Każdy z tych produktów oznaczony jest również informacją z jakiego regionu pochodzi oraz nazwą producenta.

Przy powstawaniu produktów sygnowanych znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, sieć współpracuje z doświadczonymi polskimi hodowcami, rolnikami i producentami. Blisko 80% dostawców „Jakość z Natury” współpracuje z Carrefour niezmiennie od chwili zawarcia pierwszych kontraktów. Wśród nich są Spółdzielnia Ogrodnicza „Grodzisko” z Raciechowic oraz Gospodarstwo Sadownicze Piotra Korczaka ze Skowronek, którzy dostarczają do Carrefour jabłka już od 17 lat. Dzięki wieloletnim partnerstwie sieć wspiera rozwój producentów, a klientom może zaoferować sprawdzone produkty wysokiej jakości.

Celem Carrefour Polska jest popularyzowanie aktywnego stylu życia i zdrowego odżywiania wśród klientów i pracowników, dlatego też sieć zainaugurowała w 2014 roku kampanię „Z miłości do Zdrowia”. W ramach kampanii sieć prowadzi działania edukacyjne, podnosząc poziom świadomości Polaków na temat zdrowego odżywiania. Również oferta sklepów Carrefour sprzyja wdrożeniu i utrzymaniu zdrowego stylu życia. Poza produktami „Jakość z Natury Carrefour” w supermarketach i hipermarketach Carrefour dostępne są produkty dla diabetyków, bezglutenowe, dietetyczne, ekologiczne, a także żywność lokalna i regionalna.

###

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.