Nowa oferta marki Tesco Value!

Tesco zmienia markę Value. Unowocześniono markę, która łączy jakość z najniższą ceną. Nowe logo, atrakcyjne opakowania i wyraźne oznaczenia pomogą klientom łatwo odszukać produkty Value. Co ważne, poprawiono również ich jakość. Wszystkie produkty Value zostały przetestowane i zaakceptowane przez klientów, dzięki czemu Tesco objęło je Gwarancją 100% Satysfakcji.

„Najniższe ceny z gwarancją jakości. Polecamy z całego serca”

– Jakość produktów marek własnych Tesco jest dla nas bardzo istotna. Konsekwentnie pracujemy nad ulepszeniem zarówno samych produktów, jak i ich opakowań. Z myślą o codziennych oszczędnościach rozpoczęliśmy zmiany od produktów pierwszej potrzeby – Tesco Value – mówi Anna Grabowska, Dyrektor Działu Zakupów, Wiceprezes Zarządu Tesco Polska. – Nasze badania pokazały, że jakość kupowanych artykułów ma bardzo duże znaczenie szczególnie dla osób, które starannie planują swój domowy budżet. Wraz z 136 dostawcami dopracowaliśmy wiele produktów Value tak, aby za przystępną ceną szła również dobra jakość wyjaśnia Anna Grabowska.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku już w 1998 roku. To produkty dobrej jakości w przystępnej cenie. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych, czy zapachowych. Najchętniej kupowane kategorie to nabiał, napoje, artykuły spożywcze sypkie i chemia domowa. Produkty Value pochodzą od znanych i sprawdzonych dostawców, którzy chcąc produkować tę markę, muszą spełniać najwyższe standardy jakościowe przyjęte na rynku. Co równie ważne dla Klientów, produkty Value, tak jak wszystkie produkty z logo Tesco, są objęte Gwarancją 100% Satysfakcji. Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni 100% oczekiwań klienta, ten będzie mógł go oddać uzyskując zwrot gotówki.