Urbańska, Gzyra, Modra, Góralczyk, Waligórska zachęcają do brafittingu!
W apartamencie Hotelu Bristol miał miejsce oficjalny Press Day, przedstawiający wiosenno-letnią kolekcję bielizny oraz strojów kąpielowych z oferty marek Panache, utrzymanej w stylistyce lat 60 – tych.
Na evencie nie mogło zabraknąć oczywiście znanych pań. Przybyły: Natasza Urbańska, Anna Gzyra, Maria Góralczyk, Magdalena Waligórska oraz Magdalena Modra, które z wielką ciekawością zapoznawały się z bielizną i strojami kąpielowymi, nie ukrywając swojego zachwytu wiosenno-letnią kolekcją marek Panache.
Połączenie egzotycznego stylu boho i szerokiej gamy kolorów sprawia, że kolekcja bielizny marek Panache w sezonie wiosna-lato 2014 jest żywa, radosna, jasna i niezwykle kolorowa. Ta inspirowana motywami tropikalnymi, wzorami plemiennymi oraz ciekawą grafiką, bieliźniana propozycja, stanowi prawdziwie eklektyczną mieszankę dla wszystkich, ceniących sobie dobrą zabawę, miłośniczek nasyconych kolorów, takich jak fuksja, gorące pomarańcze i odcienie różane w kontraście z kredowo-niebieskim odcienia nieba, zapewniając przy tym to samo dobrze już znane dopasowanie w rozmiarach do miseczki K już od 60 cm pod biustem.
W skład bielizny marek Panache wchodzi główna linia Panache z ofertą bielizny na każdy dzień i na specjalne okazje w rozmiarach do miseczki K oraz ofertą perfekcyjnie skrojonych strojów kąpielowych, których krój oparty został na niezawodnej konstrukcji biustonoszy Panache, dostępną w tej samej gamie rozmiarowej.
Linia Cleo by Panache – z ofertą bielizny charakteryzującej się szalonymi kolorami, kokieteryjnymi i zawadiackimi wzorami, stworzoną z myślą o nastolatkach i wszystkich młodych duchem paniach w rozmiarach do miseczki J, a także kolekcją barwnych, wykorzystujących najnowsze trendy strojów kąpielowych, opartych na niezawodnej konstrukcji biustonoszy Cleo by Panache.
Linia Masquerde by Panache to wyrafinowany i buduarowy styl połączony z wyszukanymi europejskimi tkaninami, który zaspokoi apetyt na luksus i podtrzymanie w pełnym komforcie. Dostępna jest w rozmiarach do miseczki H.
Linia Sculptresse, czyli wielobarwna bielizna dla kobiet o pełniejszych kształtach, zaprojektowana, by promować naturalność i dobre samopoczucie we własnym ciele, dostępna do miseczki J w obwodach 80-105 cm.
Linia Panache Sport to wielokrotnie nagradzana bielizna sportowa, m.in. tytułem Najlepszy Biustonosz Sportowy za rok 2012 i 2013 przyznanym przez UK Lingerie Awards, redukująca wstrząsy biustu aż o 83%, doskonała do uprawiania każdego rodzaju sportu i dostępna do miseczki H już od 60 cm pod biustem.
Na Press Day pojawili się przedstawiciele czołowych mediów w Polsce – telewizji, prasy, portali internetowych oraz blogów –by móc szczegółowo zapoznać się z wiosenno-letnią kolekcją, obejrzeć, dotknąć, a nawet przymierzyć poszczególne modele bielizny, a także porozmawiać z przedstawicielami marek Panache m.in. o istocie, celach i zaletach bra fittingu, o błędach najczęściej popełnianych przez Polki w zakresie doboru bielizny, a także o tym, na co warto zwracać uwagę przy doborze bielizny – w zależności od typu sylwetki, rozmiaru i formy biustu, jak również kształtu dekoltu.
Wszystkie Panie miały w tym dniu możliwość skorzystania z usług profesjonalnej brafitterki Panache, która na miejscu, przez cały dzień dobierała Paniom biustonosze w odpowiednich rozmiarach. Warto w tym miejscu wspomnieć o tym, że nadal najczęściej kupowanym przez Polki rozmiarem biustonosza jest błędnie dobrany rozmiar 75B. Podczas brafittingu okazuje się bowiem, że prawidłowo dobrany biustonosz powinien posiadać nie tylko dużo węższy obwód, ale także większą miseczkę, przez co w efekcie, klientka, która przyszła w biustonoszu w rozmiarze 75B, wychodzi z rozmiarem 65D lub DD, czy nawet 60E. I jak się często okazywało podczas brafittingu przeprowadzanego na Press Day, wcześniej noszony przez Panie rozmiar biustonosza był niewłaściwie dobrany, przez co powodował dyskomfort, bóle pleców, odgniecenia na skórze i inne nieprzyjemne skutki źle dobranego rozmiaru biustonosza. Podczas akcji wiele razy podkreślana była istota częstego sprawdzania i potwierdzania swojego rozmiaru u brafitterki (co najmniej raz na 6 miesięcy).
Podczas eventu każdy z gości miał również możliwość skorzystania z profesjonalnego manicure, o co zadbał zespół salonu Depilove, malując paznokcie najnowszą wiosenno-letnią kolekcją lakierów OPI pod nazwą Brazil. OPI to amerykańska, najpopularniejsza na świecie marka specjalizująca się w pielęgnacji dłoni, stóp i paznokci. Uwielbiana przez profesjonalistów i największe gwiazdy showbiznesu. Partnerem Press Day marek Panache był również Depilove, wax & nails experts – nowoczesny salon specjalizujący się w kompleksowej depilacji ciała z użyciem naturalnych wosków. Gwarantuje bezpieczną i skuteczną depilację dla kobiet i mężczyzn oraz specjalne techniki depilacji kobiet w ciąży i sportowców.