Ilona Adamska ambasadorką KUMAZU

Ilona Adamska wydawca i redaktor naczelna Law Business Quality, właścicielka agencji PR I.D.MEDIA, Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka plebiscytu Kobiecy Biznes 2014. Od lat z sukcesem prowadzi swoją firmę, wydając nie tylko magazyny ale także blogi i portale life’stylowe. Od wielu lat działa społecznie i charytatywnie. Od dziś również ambasadorka marki Kumazu.

ilona 5Kumazu to szampon, który nie tylko pielęgnuje skórę głowy, ale również włosy.  Kobiety nigdy nie powinny wybierać między miękkimi, pełnymi życia włosami, a zdrową skórą głowy. Nowe produkty Kumazu stworzono, by zapewnić skórze głowy i włosom najlepszą pielęgnację. Dzięki zawartym naturalnym składnikom szampony i eliksiry dogłębnie czyszczą, chronią i nawilżają skórę głowy i włosów, by każda kobieta mogła cieszyć się pięknymi, zdrowymi i mocnymi włosami bez łupieżu.

– Wybór ambasadora marki i to dla marki stworzonej przez siebie jest niezwykle trudne. Znaleźć odpowiednią osobę do reprezentowania swoich produktów to zadanie niełatwe – mówi właścicielka marki Karina Kondeja – Wojtczak. – Ilona jest kobietą naturalną, silną, przedsiębiorczą, pełną energii, witalności i nowych pomysłów. Jej entuzjazm w działaniu, pozytywna energia udziela się osobom, które z nią pracują i współpracują. Dopełnieniem wszystkich tych przymiotów charakteru Ilony jest jej olśniewająca uroda, kobiecość i nieuchwytny magnetyzm dany tylko nie licznym. To sprawia że Ilona jako osoba wpisuje się w filozofię KUMAZU, a filozofia KUMAZU jest bardzo prosta – natura i naturalność!!! – dodaje Karina Kondeja – Wojtczak.

ilona1– Jestem niezwykle szczęśliwa, że producent wyjątkowych produktów do pielęgnacji włosów Kumazu powierzył mi rolę ambasadorki marki. Uwielbiam naturalne produkty hand made, stawiam na niezwykłą moc ziół i ziołolecznictwa. Lubię prostotę i naturalność w każdej dziedzinie życia. A takie właśnie są produkty Kumazu. Cieszę się również dlatego, że marka postawiła na osobę niekoniecznie związaną z show-biznesem, znana gwiazdą czy celebrytką. Jako PR-owiec wiem, że równie silną markę i relację z konsumentem można zbudować poprzez zaangażowanie „zwykłych osób” do kampanii reklamowych. Tego typu działania służą zbudowaniu najtrudniejszej ze wszystkich relacji pomiędzy marką a potencjalnym Klientem opartej na zaufaniu. Każdy z nas może wtedy utożsamiać się z taką marką i wiązać się z nią emocjonalnie. Z całego serca będę promować i polecać kosmetyki Kumazu. Naprawdę działają! – mówi Ilona Adamska.

Siła natury i czerpanie z dobra ukrytego w naturalnych składnikach i konsekwencja stosowania gwarantują efekty działania kosmetyków Kumazu.

– Moje kosmetyki są tworzone z myślą o osobach świadomych tego co ma nam do zaoferowania świat natury który nas otacza.  Bogactwo dobra natury wydobyte z ziołowych ekstraktów to najlepsze co można dać sobie samej. Często proste rozwiązania są najlepsze. I taka jest też Ilona -naturalna, prawdziwa, sto procent kobiecości!!! Z dumą mogę powiedzieć AMBASADORKA KUMAZU!!  – podkreśla Karina Kondeja – Wojtczak.

Produkty dostępne na www.kumazu.pl