Lato z Lactovaginalem!

 Janek Grzyb, Zenek Świąd i Zbyszek Upław – to trzech humorystycznie przedstawionych bohaterów spotu, którzy uosabiają dolegliwości kobiece związane z infekcjami intymnymi. Chłopaki głośno przechwalają się swoimi „podbojami”, zdecydowanie wyolbrzymiając swoje zasługi. Okazuje się jednak, że nie każdą kobietę da się zdobyć. U jednej z pań w szatni nie mają szans.

Dlaczego? Trzeba zobaczyć spot i poznać rozwiązanie. Reklama w sposób przełamujący dotychczasowe standardy pokazuje kobietom, jak skutecznie można pozbyć się niechcianego problemu. Kampania dobrze wpisuje się w  rozpoczynający się właśnie okres wakacyjny, który niestety  sprzyja infekcjom intymnym. Warto wiedzieć, jak się przed nimi ustrzec, ewentualnie jak pozbyć się intruza, który mimo wszystko już się do nas przyczepił.

Do najczęstszych  powodów zwiększających ryzyko infekcji pochwy podczas wakacji należą min.: korzystanie z basenów i  kąpielisk, podrażnienia okolic intymnych spowodowane wilgotnym strojem kąpielowym lub piaskiem na plaży, pogłębiona depilacja bikini (często robiona tuż przed wyjściem na plażę), a także zmiana kosmetyków do higieny intymnej. Nie bez znaczenia są również temperatury, które sprawiają, że bardziej pocimy się także w miejscach intymnych, konieczność korzystania z toalet publicznych, jak i wakacyjne przygody miłosne (nowy partner to nowa flora bakteryjna).

Lactovaginal - bohaterowieWłaśnie ze względu na to, że latem występuje więcej przyczyn powstawania infekcji intymnych, firma BIOMED S.A., producent leku dopochwowego Lactovaginal, rozpoczęła  wakacyjną kampanię promującą swój produkt. – Kilka lat temu przeprowadziliśmy ankietę wśród lekarzy ginekologów, z której dowiedzieliśmy się, że Lactovaginal jest polecany profilaktycznie  oraz jako kuracja uzupełniająca w infekcjach dróg moczowo-płciowych – tłumaczy Kierownik Produktu Lactovaginal. Jednocześnie zwraca uwagę na fakt, że profilaktyka – tak modna na Zachodzie – w Polsce zaczyna dopiero kiełkować. – Dopiero od niedawna głośniej mówi się o konieczności wykonywania badań profilaktycznych, których celem jest uniknięcie zaniedbań mogących prowadzić do poważnych chorób. Tymczasem o wiele łatwiejsze i tańsze jest przeciwdziałanie.

Kampania reklamowa w humorystyczny i niebanalny sposób edukuje i uświadamia, jak poradzić sobie z niechcianymi problemami. Od teraz każda z kobiet będzie wiedziała, po jaką skuteczną broń sięgnąć w walce z uporczywymi intruzami.