Włoski piłkarz i znana fotograf dla KappAhl!

KappAhl wiosną 2015 roku wprowadził kolekcję „Dreams through a lens”, na którą składają się modne, przyjazne środowisku ubrania. Aby dodatkowo naświetlić zaangażowanie KappAhl w zrównoważony rozwój, kolekcja została sfotografowana przez wrażliwą na sprawy dotyczące ekologii i znaną na całym świecie fotografkę Mary McCartney. 

Mary McCartney, to córka Lindy i Paula McCartney’a, ale przede wszystkim bardzo zdolna artystka. Potrafi uchwycić wyjątkowe, rzadkie, pełne emocji niekontrolowane momenty. Od dawna czynnie angażuje się w sprawy zrównoważonego rozwoju i ekologii. Dla KappAhl sfotografuje i sfilmuje damską kolekcję na rok 2015.

– Zainspirował mnie zespół KappAhl oraz ich determinacja i wizja w tworzeniu tej zrównoważonej kolekcji. Bardzo cieszę się, że mogę pomóc w tworzeniu tej kolekcji pod względem wizualnym i kreatywnym – mówi Mary McCartney.

kappahl

– Dla nas, Mary McCartney jest wielkim atutem, zarówno ze względu na jej zaangażowanie w ekologię, talent do robienia zdjęć i jej kreatywność – opowiada Joakim Holmstrand, Dyrektor Marketingu KappAhl.

Nowa elegancka kolekcja dla mężczyzn powstała przy współpracy projektantów KappAhl oraz szwedzkiego piłkarza Glenna Strömberga.Glenn Strömberg po zakończeniu swojej kariery piłkarskiej został komentatorem sportowym. Od 30 lat mieszka we włoskim miasteczku Bergamo. Włoska elegancja zainspirowała Glenna i rozbudziła jego zamiłowanie do mody. 

– Zawsze wiedziałem, że Włosi dobrze grają w piłkę nożną, dobrze gotują i pięknie się ubierają. Udział w projektowaniu męskiej kolekcji i tym samym przyczynienie się do poszerzenia oferty KappAhl jest dla mnie wyjątkową okazją na wzbogacenie męskich szaf włoską modą – mówi Glenn Strömberg.

Kolekcja Glenna Strömberga jest bardziej elegancka niż kolekcje, które dotychczas można było spotkać w KappAhl. Najważniejszymi produktami są dobrze uszyte marynarki, eleganckie koszule i spodnie. Fasony są zgrabne i dopasowane. Włoski charakter kolekcji nadaje jej męskości.

 Współpraca z Glennem Strömbergiem rozpoczyna naszą pracę nad rozwojem męskiej kolekcji. Pragniemy zaoferować mężczyznom eleganckie i dobrze skrojone ubrania. Włoscy mężczyźni będą mieć poważną konkurencję, mówi Dyrektor ds. Designu i Asortymentu, Carina Ladow.