“Znajdź swój Ideał” z Ambasadorkami marki Triumph

Elegancki, seksowny, modny. Dla każdej kobiety Ideał oznacza co innego. Ambasadorki marki Triumph – aktorki Grażyna Wolszczak i Basia Kurdej-Szatan oraz modelka Osi Ugonoh, w sesji zdjęciowej wykonanej przez Lidię Popiel, zachęcają kobiety do poszukiwań swojego Ideału… biustonosza.

Marka Triumph to niemal 130 lat doświadczenia w tworzeniu bielizny, która pomaga kobietom czuć się wygodnie i wyglądać pięknie. Dlatego gdy odkryliśmy, że aż 76% kobiet nosi źle dobrany biustonosz poczuliśmy, że naszym obowiązkiem jest to zmienić.

W ubiegłym roku rozpoczęliśmy światową kampanię „Przymierz się do pięknych kształtów”, aby uświadomić kobietom, że prawidłowo dobrany biustonosz istnieje, że nie są skazane na szorstkie ramiączka i uwierające fiszbiny. Zaprosiliśmy kobiety do skorzystania z bezpłatnych konsultacji brafittingowych, podczas których mogły poznać swój prawdziwy rozmiar, dobrać odpowiedni fason z pomocą profesjonalnej obsługi oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo pielęgnować biust.

Reakcja kobiet na naszą kampanię była bardzo pozytywna – zmierzyliśmy ponad 380 000 kobiet przekraczając tym samym nasz początkowy cel 100 000 konsultacji brafittingowych. Zainspirowało nas to do postawienia poprzeczki jeszcze wyżej. W 2015 roku Triumph zmierzy i dobierze biustonosze 500 000 kobiet. 

Tegoroczna odsłona kampanii wzywa kobiety do działania hasłem “Znajdź swój Ideał”. Wsparcia kampanii udzieliły znane kobiety – Ambasadorki marki: aktorki Grażyna Wolszczak i Basia Kurdej-Szatan oraz modelka Osi Ugonoh. Dołączają one tym samym do grona globalnych partnerek akcji, które sukcesywnie są przedstawiane przez markę Triumph.

„Zapraszając do współpracy znane i cenione przez szerokie grono odbiorców kobiety chcemy zainspirować do poszukiwań swojego Ideału, który potrafi odmienić życie. Według Triumph, kobieta w każdym wieku, na każdym etapie swojego życia ma prawo wyglądać i czuć się piękna. A może to zrobić między innymi nosząc idealnie dopasowaną bieliznę” – mówi Marzena Kuśmirek, PR Manager Triumph Int. Polska.

Idealny biustonoszto brak ucisku, to lekkie podtrzymanie i pięknie wymodelowana sylwetka. Wiemy, że gdy kobieta czuje się wygodnie i bezpiecznie w swojej bieliźnie, emanuje pewnością siebie i wygląda olśniewająco.

Kampania “Znajdź swój Ideał” koncentruje się wokół zdjęć wykonanych przez znaną i cenioną fotograf – Lidię Popiel. Każda z Ambasadorek, podczas indywidualnej wizyty brafittingowej, odnalazła bieliznę idealną, aby następnie zaprezentować się w niej podczas intymnej sesji zdjęciowej.

Zdjęcia Ambasadorek zaprezentowane zostały w dniu dzisiejszym podczas ekskluzywnego wernisażu w przestrzeni warszawskiego kompleksu Mysia 3. Wernisaż był także okazją do oficjalnego przestawienia Ambasadorek przedstawicielom mediów. Sesję podziwiać będziemy mogli także w prasie kobiecej, a do połowy maja zdjęcia zdobić będą witryny salonów Triumph w całej Polsce.

Ambasadorki także przed kamerą, opowiadały o swoich poszukiwaniach Ideału. A rezultatem tego jest film nakręcony przez studio produkcyjne I Like Photo, z którego dowiadujemy się jak czuje się kobieta gdy poszukuje, a następnie znajduje swój Ideał.

Kampanii towarzyszy także seria krótkich filmów, w których partnerki akcji dzielą się swoimi wyborami dotyczącymi bielizny.

Wszystkie materiały kampanijne zostaną umieszczone na specjalnie stworzonej platformie internetowej “Znajdź swój Ideał”. Jest onapomyślana jako przestrzeń dla kobiet, gdzie znajdą one porady, umówią się na profesjonalną konsultację brafittingową i wybiorą idealny biustonosz.

Kampanią „Znajdź swój Ideał” chcemy zainspirować kobiety oraz sprawić, żeby dołączyły do naszej misji i podzieliły się z innymi korzyściami płynącymi ze znalezienia “Ideału”. #FindTheOne #ZnajdźSwójIdeał

Dowiedz się więcej na #FindtheOne #ZnajdźSwójIdeał lub findtheone.triumph.com

osi triumphkurdej szatan triumph grażyna wolszczak triumphFot. materiały prasowe