Freshmarket – codziennie świeży wybór
Jak długo produkty świeże są świeże? Specjaliści twierdzą, że najlepiej spożyć je w dniu zakupu lub w dniu następnym. Oznacza to, że dużo zdrowiej jest dokonać zakupów blisko domu, ale codziennie, niż gromadzić zapasy produktów na kilka dni. Teraz jest to możliwe, dzięki sieci sklepów Freshmarket, która to właśnie świeżość uznała za swój koronny wyróżnik i zapewniła klientom dostawy świeżych produktów od lokalnych dostawców 6 razy w tygodniu.
Zakupy spożywcze stanowią ważny element codziennego życia. Polacy coraz większą uwagę zwracają na to, co jedzą oraz skąd pochodzą produkty, które spożywają. Niestety praca i inne życiowe aktywności sprawiają, że wyprawa do sklepu staje się problemem. Czy naprawdę tak musi być? „Nawet gdy narzekamy na nieustanny brak czasu, powinniśmy dbać o to, aby nasze dzienne menu składało się z pięciu pełnowartościowych posiłków – mówi mgr inż. Aneta Łańcuchowska, główny dietetyk jednej z poradni dietetycznych w Warszawie – Nie jest jednak dobrym rozwiązaniem robienie zakupów na zapas, raz w tygodniu, albo rzadziej, bo produkty świeże takie, jak owoce i warzywa czy mięso bardzo szybko tracą wartości odżywcze. Dlatego warto kupować mniej, ale częściej. Gdy mamy blisko domu lub pracy taki sklep jak Freshmarket, kupimy tam wszystkie potrzebne składniki, z których skomponujemy potrawy odpowiednie dla naszego organizmu” – dodaje.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS Polska w lipcu 2014 roku na zlecenie sieci sklepów Freshmarket, 59 proc. Polaków robiąc zakupy spożywcze kieruje się przede wszystkim właśnie świeżością produktów. Dopiero na drugim miejscu istotna jest dla nich cena (37 proc.). Produkty świeże takie, jak owoce i warzywa, wędliny i ryby Polacy kupują 2-3 razy w tygodniu. 65 proc. badanych chętnie kupuje produkty lokalnych dostawców ze swojego regionu, ale tylko część z nich (56 proc.) twierdzi, że są one dostępne blisko ich miejsca zamieszkania lub pracy. Aż 73 proc. uważa, że produkty od lokalnych dostawców są bardzo dobrej jakości.
Częste dostawy świeżych produktów, doskonała lokalizacja oraz sprzedaż owoców i warzyw, mięsa, wędlin i nabiału pochodzących od lokalnych dostawców to zalety sieci Freshmarket. Dzięki zmianom, którymi objęto sklepy, kupujący znajdą w nich wszystko to, co jest potrzebne żeby codziennie jeść zdrowo i świeżo. Ofertę nagłaśnia pierwsza kampania reklamowa marki. Jej elementem jest spot telewizyjny, w którym usłyszymy piosenkę nagraną przez Kayah i Andrzeja Piasecznego, którzy specjalnie dla sieci Freshmarket odświeżyli jeden z największych przebojów Arethy Franklin „I say a little prayer”. Nowe oblicze zyskała także strona internetowa marki. O codziennych inspiracjach nie tylko w gotowaniu, ale w życiu, sztuce i muzyce fani marki będą mogli porozmawiać na nowo powstałym fan page’u na Facebooku.