Être Belle – kosmetyki dla wyjątkowych kobiet

Ilona Felicjańska została twarzą limitowanej serii kosmetyków firmy Être Belle. To pierwszy tak poważny kontrakt reklamowy modelki od czasu, kiedy przyznała się do uzależnienia od alkoholu.

Felicjańska będzie promować zestaw do pielęgnacji twarzy Cleansing Set z linii Hyaluronic oraz kremy z serii Golden Skin. Produkty pojawiły się na rynku w limitowanej serii z okazji 10. urodzin magazynu lifestylowego „Miasto Kobiet”. Niemiecka firma Être Belle działa na światowym rynku od ponad 30 lat. Produkuje kosmetyki dla kobiet i mężczyzn z ponad 40 krajów świata, bazując na naturalnych i czystych substancjach, przyjaznych dla środowiska. Poza produktami do pielęgnacji twarzy i ciała, posiada w swojej ofercie również kosmetyki do makijażu oraz akcesoria. W Polsce prowadzi dystrybucje głównie przez salony
kosmetyczne. Można jest również zamówić w sklepie internetowym na http://sklep.etrebelle.pl/.
Twarzą limitowanej serii Être Belle została Ilona Felicjańska, modelka, ale także autorka trzech książek: thrillera erotycznego „Wszystkie odcienie czerni” oraz dwóch biograficznych, w których nie tylko spowiada się ze swoich słabości („Ilona Felicjańska: Cała prawda o…”), ale także pokazuje, jak poradzić sobie z uzależnieniem, depresja i przemocą („Jak być niezniszczalną”). W 1993 roku została II Wicemiss Polska. Była także asystentką Mariusza Szczygła w programie telewizyjnym „Na każdy temat” w Telewizji Polsat.
Przypomnijmy, że jest to pierwsza Polka, która mówi o uzależnienie od alkoholu z podniesioną głową. Kiedy trzy lata temu przyznała się do alkoholizmu, została natychmiast odsunięta od głównego nurtu życia modowego i biznesowego i musiała zbudować swoją pozycję zawodową od początku. Ilona Felicjańska będzie promować zestaw do oczyszczania twarzy Cleansing Set z serii Hyaluronic z elektryczną szczoteczką oraz odmładzające kremy z serii Golden Skin. Kampania reklamowa rozpoczęła się na początku lipca. Będzie skupiać się na działaniach w internecie, w mediach społecznościowych. Przewidziano również spotkanie dla dziennikarzy, które odbędzie się pod koniec lipca w Warszawie. Powrót Felicjańskiej zbiegł się w czasie z obchodami dziesięciolecia magazynu „Miasto Kobiet”, którego pierwszy numer ukazał się na rynku w październiku 2004 roku.
„Miasto Kobiet” jest dwumiesięcznikiem o profilu lifestylowym o nakładzie 15 tysięcy egzemplarzy. Początkowo ukazywał się w Krakowie, potem w Krakowie i Warszawie, dziś jest dostępny w Empikach w całej Polsce. Magazyn wyróżnia to, że wprawdzie na okładce goszczą znane postaci ze świata kultury, sztuki, mody czy nauki, jednak głównymi bohaterkami pozostają lokalne siłaczki, które chociaż mało znane, robią wielkie rzeczy w swoich społecznościach. Gazeta posiada własny portal www.miastokobiet.pl, z liczbą 60 tysięcy unikalnych użytkowników i ponad 100 tysięcy użytkowników miesięcznie.