Otul się jesienią z OCHNIK – Premiera kolekcji Jesień-Zima 2025/2026
Na 42. piętrze warszawskiego Skylinera odbyło się wyjątkowe spotkanie zorganizowane przez markę OCHNIK z okazji premiery kolekcji Jesień-Zima 2025/2026. Panorama stolicy, roztaczająca się z wysokości ponad 160 metrów, stanowiła nie tylko imponującą oprawę wydarzenia, ale także nawiązywała do jesiennej kampanii wizerunkowej marki, której scenerią były ulice Warszawy.
W przestrzeni @lookup.skyevents spotkali się przedstawiciele czołowych redakcji modowych
– m.in. Vogue, Elle, Zwierciadło, Twój Styl, Wysokie Obcasy Extra, Forbes Women, avanti.pl,wizaz.pl, Onet, Wirtualna Polska, NaTemat, a także styliści, influencerzy i gwiazdy, a wśród nich Olivier Janiak, Sonia Bohosiewicz, Bogna Sworowska, Magda Pieczonka, Anna Maria Olbrycht, Marcin Świderek i Michalina Murawska.
Goście mieli okazję obejrzeć nową kolekcję marki, a także skorzystać z indywidualnych analiz prowadzonych przez kolorystkę Ewę Berdychowską (@ewa.osobista.stylistka), która pomagała określić typ urody i podpowiadała, jakie barwy najlepiej do niego pasują. Spotkaniu towarzyszył aromat rozgrzewającej herbaty, którą można było zabrać ze sobą na relaksujący spacer, w pełni ulegając atmosferze przyjemnego jesiennego otulenia.
Prezentacja kolekcji był też okazją do wielu inspirujących rozmów o stylu i trendach, a także bezpośrednich spotkań z projektantami OCHNIK, którzy zdradzali kulisy powstawania najciekawszych modeli. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się okrycia wierzchnie przygotowane na sezon jesień-zima – od skórzanych kurtek po krótkie i długie płaszcze i futra, zarówno wełniane, jak i wykonane z materiałów syntetycznych. Goście podziwiali także modne w tym sezonie modele z welurowej skóry oraz nowoczesne wariacje na temat klasycznych pilotek czy kurtek w stylu vintage.
Niemal od pierwszego spojrzenia uwagę przyciągały torby z naturalnego zamszu w karmelowych i czekoladowych odcieniach, shopperki hobo z włoskiej skóry, obuwie – od mokasynów po botki i kozaki – oraz akcesoria w modny wężowy print. W kolekcji męskiej szczególnie doceniono welurową marynarkę, łączącą klasykę z nonszalancją, oraz pikowaną skórzaną kurtkę w oryginalnym bordowym odcieniu.
– Jesienna odsłona naszej kolekcji to opowieść o rytmie miasta przełamanym nastrojowym romantyzmem. Opowiada ona historię osób, które swobodnie poruszają się między codziennością a wyjątkowymi chwilami – mówi projektant Dominik Ćwienczek, koordynator kolekcji OCHNIK. – Inspiracją były emocje, jakie niesie miasto jesienią, miękkość światła, warstwowość i potrzeba bliskości. Postawiliśmy na klasykę w nowoczesnym wydaniu oraz na materiały, które przyjemnie otulają w chłodne dni. Zależało nam na tym, aby kolekcja nie tylko była modna, ale też w pełni odpowiadałana potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn, poszukujących połączenia stylu i wygody w codziennym życiu.
Jesień w tym roku będzie naprawdę inspirująca, a nowa kolekcja OCHNIK każdemu pozwoli odnaleźć swój własny, wyjątkowy styl.
OCHNIK to polska firma rodzinna z ponad 35-letnią tradycją, która stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowo-galanteryjnych. OCHNIK oferuje swoim Klientom wyjątkową kolekcję skórzanych i tekstylnych okryć wierzchnich, odzieży i dodatków, wysokiej jakości torebki, teczki, torby, portfele, rękawiczki i paski, a także nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne. Sieć sprzedaży OCHNIK to ponad 130 salonów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w kraju oraz własny sklep internetowy (www.ochnik.com). Marka obecna jest też zagranicą – w Ukrainie, Niemczech i Słowacji. OCHNIK to również firma odpowiedzialna społecznie oraz inspirujące miejsce pracy,
w którym szczególne miejsce zajmuje troska o kulturę organizacyjną.