DRM-LND w Złotych Tarasach to prawdziwe centrum kreatywności! Kto bawił się na otwarciu sklepu?

W środę 20 sierpnia w Złotych Tarasach odbyło się przedpremierowe wydarzenie marki DRM-LND, które spotkało się z ogromnym zainteresowaniem. W evencie wzięły udział gwiazdy, w tym Daria Ładocha z córką, oraz topowi influencerzy m.in. Nicole Kimberly, Joanna Krysztoforska, Oliwia Petryna, Łucja Rybak, czy Mateusz Woźniak. Nie zabrakło także twórców i przedstawicieli marki.

Na wydarzeniu obecny był Mikael Söderlindh, CEO DRM-LND, współtwórca kultowej marki Happy Socks i reżyser filmowy, a także przedsiębiorczynie odpowiedzialne za wprowadzenie marki na rynek polski: Małgorzata Stryjewska, Maja Szyrocka, Joanna Nowakowska oraz Natalia Grudziecka. Goście mieli okazję zanurzyć się w świecie DIY, wziąć udział w kreatywnych warsztatach i stworzyć własne, unikalne dodatki.

DRM-LND – nowa przestrzeń dla twórczej energii

DRM-LND to hybryda sklepu, przestrzeni warsztatowej i miejsca spotkań. W ofercie znajduje się ponad 2500 elementów i akcesoriów do personalizacji, które pozwalają klientom wyrazić siebie poprzez modę i design. – Dla Generacji Alpha i Z najważniejsze są emocje i proces twórczy, a nie tylko sam zakup. Dlatego w DRM-LND inspirujesz się, tworzysz, a dopiero potem zabierasz swoje dzieło do domu – podkreśla Małgorzata Stryjewska, jedna z czterech przedsiębiorczyń odpowiedzialnych za wprowadzenie marki do Polski.

Kreatywność, grająca pierwsze skrzypce

Centralnym punktem przedpremiery marki były mini warsztaty DIY. Goście mieli okazję stworzyć coś zupełnie własnego i wyjątkowego, od personalizowanych bransoletek, przez etui na telefon, czy różne dodatki. Każda aktywność była zaprojektowana tak, by łączyć kreatywność z zabawą i pozwolić uczestnikom poczuć, jak wiele satysfakcji daje proces tworzenia. Warsztaty cieszyły się ogromnym powodzeniem, przy stoiskach tworzenia gromadziły się zarówno gwiazdy, jak i influencerzy, a atmosfera sprzyjała integracji i dzieleniu się pomysłami.

Szwedzki koncept, polska premiera

Marka DRM-LND działa już w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Londynie i Kuwejcie, a wkrótce pojawi się także w Nowym Jorku. Polska została wybrana jako jeden z kluczowych rynków ekspansji, oczywiście nieprzypadkowo. Dynamiczna, kreatywna energia młodego pokolenia w naszym kraju idealnie wpisuje się w DNA marki. Przedpremiera w Złotych Tarasach udowodniła, że tego typu koncept ma ogromny potencjał także w Polsce. 

Pierwszy polski sklep DRM-LND zostanie otwarty dla klientów 22 sierpnia 2025 r. w Złotych Tarasach. To miejsce będzie czymś znacznie więcej niż tradycyjnym punktem sprzedaży, stanie się przestrzenią wymiany doświadczeń, w której zakupy połączą się z twórczością, a odwiedzający mogą personalizować produkty, brać udział w warsztatach, eventach i kreatywnych spotkaniach w każdą niedzielę.