ZWYCIĘSTWO NATURALNEJ INTELIGENCJI NAD AI. KAMPANIA DAFI Z NOWĄ AMBASADORKĄ ZASPOKOIŁA PRAGNIENIE UŻYTKOWNIKÓW SOCIAL MEDIÓW
VIRALOWA KAMPANIA DAFI, W KTÓREJ DODA ZMIERZYŁA SIĘ ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ, OKAZAŁA SIĘ SUKCESEM ZARÓWNO W SOCIAL MEDIACH, JAK I W REALU. BUTELKI FILTRUJĄCE W KOLORACH WYBRANYCH WSPÓLNIE Z KRÓLOWĄ POLSKIEGO SHOW BIZNESU CIESZĄ SIĘ DUŻĄ POPULARNOŚCIĄ WŚRÓD UŻYTKOWNIKÓW, KTÓRZY KREATYWNIE WYKORZYSTUJĄ TAKŻE SAME… OPAKOWANIA PO NICH. W KOŃCU DODA UDOWODNIŁA, ŻE INTELIGENCJA NATURALNA, ZASILANA ODPOWIEDNIM NAWODNIENIEM, WYGRYWA Z TECHNOLOGICZNYMI OSIĄGNIĘCIAMI.
Nowe podejście do komunikacji marki Dafi okazało się, strzałem w dziesiątkę. Marka postawiła na niestandardowy sposób edukacji i mówienia o ekologii. Dafi „zalało” internet pełnymi inteligentnej (auto)ironii i wykorzystujących grę słów filmikami, w których Doda podaje jedyne w swoim rodzaju tipy na problemy i wyzwania, na które AI proponuje tylko standardowe i mało odkrywcze rozwiązania.
KOLOR W TRENDZIE
Butelki filtrujące Dafi x Doda wywołują duże zainteresowanie wśród użytkowników, którzy chcą zgodnie z hasłem kampanii „nawadniać się jak gwiazda” i budować zdrowe nawyki dla siebie i świata. Nowe kolory butelek stają się viralowym produktem w social mediach, a najwięksi fani Dody kolekcjonują nawet kartonowe opakowania od nich, by prosić ulubioną artystkę o złożenie na nich autografu. To kolejny dowód na to, że AI by tego kreatywnego i ekologicznego pomysłu… nie wymyśliło. Wyobraźnię pobudza
nie tylko nawadnianie, ale też kolory butelek Dafi x Doda. Pastelowe odcienie z kolekcji – baby pink, doveblue, butteryellow, pistachio i popularny mochamousse – to więcej niż kolory. To manifest odpowiedzialnego stylu na sezon wiosna–lato 2025. Z jednej strony świetnie wpisują się w modowe trendy i stanowią doskonałe uzupełnienie stylizacji, a z drugiejprzyczyniają się do ograniczenia plastiku w naszym życiu i w środowisku.