PERRIER ENERGIZE – zastrzyk organicznej energii
Może się zdarzyć, że nasz dzień jest wyjątkowo intensywny albo po prostu potrzebujemy dodatkowej dawki energii. Niektórzy sięgają wtedy po kawę albo napój energetyczny – ale przecież część osób nie lubi smaku kawy albo unika „energetyków” ze względu na zawartość cukru czy sztucznych składników. W sieci sklepów Żabka pojawiła się właśnie innowacyjna alternatywa – napój energetyczny PERRIER ENERGIZE na bazie ikonicznej, pochodzącej z Francji naturalnej wody mineralnej PERRIER (znanej na całym świecie dzięki swoim intensywnym, pękającym bąbelkom już od ponad 150 lat!). Dzięki zawartości naturalnej kofeiny z organicznych ziaren zielonej kawy i intensywnego naparu yerba mate, jedna puszka zapewnia zastrzyk energii porównywalny do filiżanki espresso (i ma tylko 33 kcal). Stymulujący napój dostępny jest w dwóch orzeźwiających wariantach: o smaku granatu lub grejpfruta – a co więcej, nie zawiera sztucznych składników i aromatów. Poręczna puszka 330 ml zmieści się do każdej torebki (a nawet kieszeni), więc można ją zabrać ze sobą w drogę. Warto o tym pamiętać, bo nadchodzące lato to świetny moment, żeby naładować swoje akumulatory na szereg sposobów!
Sugerowana cena detaliczna: 5,62zł
O wodzie PERRIER
PERRIER to gazowana naturalna woda mineralna o niepowtarzalnym i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów. Historia wody PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach. Marka jest zaangażowana w poszukiwanie efektywnych i kreatywnych rozwiązań, budujących bardziej zrównoważony świat i chroniących jego naturalne zasoby.
O Nestlé Waters na świecie
Nestlé Waters działa w 26 krajach, produkcja odbywa się w 49 zakładach, w których pracuje blisko 21 tysięcy pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce naturalną wodę mineralną Nałęczowianka. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych.