„Otwarci jak nigdy” – poruszający manifest George’a The Poet w najnowszej kampanii Coca-Cola™
Coca-Cola startuje z kampanią „Otwarci jak nigdy”. Po czterech miesiącach przerwy marka powraca, aby przypomnieć nam, co w życiu jest tak naprawdę ważne. Najnowszy spot zapowiada początek ery zmian kulturowych i społecznych.
Coca-Cola powraca z nową kampanią „Otwarci jak nigdy”. Manifest otwierający kampanię został stworzony specjalnie dla marki Coca-Cola przez George’a The Poet – wielokrotnie nagradzanego brytyjskiego artystę słowa mówionego. W polskiej wersji spotu głosu użyczył Gamou Fall – model, aktor filmowy i teatralny, związany m.in. z Teatrem Polskim w Poznaniu. George w swym utworze wzywa nas, abyśmy wszyscy stali się „otwarci jak nigdy wcześniej” – abyśmy doceniali wszystko, co nas otacza. Słowa artysty zachęcają nas do otwartości na zmiany, do spojrzenia na świat i na siebie z różnych perspektyw, a także do odkrywania nieznanych dotychczas możliwości w tej „nowej normalności”.
– Kampania „Otwarci jak nigdy” opiera się na przekonaniu, że nie musimy się cofać do starej normalności. Zamiast tego wszyscy możemy ruszyć do przodu i sprawić, by świat stał się nie tylko inny, ale i lepszy – podkreśla Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola. – Ta kampania stanowi również wsparcie i uhonorowanie naszych partnerów handlowych, jakże ważnych w lokalnych społecznościach – hoteli, kawiarni, restauracji, z których wiele po bardzo trudnym dla branży okresie ponownie będzie przyjmować gości.
Ogłoszenie manifestu poprzedza uruchomienie długotrwałego programu działań na poszczególnych rynkach przez cały rok – aż do 2021. Wiele spośród tych aktywności skupi się na wsparciu przeznaczonym dla lokalnych hoteli, kawiarni i restauracji – to właśnie one są siłą napędową lokalnych społeczności, a teraz ponownie otwierają swoje drzwi.