Święty Mikołaj, misie polarne i ciężarówki – Święta z kultowymi ikonami Coca-Cola

Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. Marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, loterię konsumencką oraz uwielbianą przez Polaków trasę ciężarówek. Tym razem o miastach, które odwiedzi legendarny konwój, zdecydują sami konsumenci w głosowaniu internetowym.

 „Poczuj magię świąt” z Mikołajem Coca-Cola

Święty Mikołaj pojawia się w reklamach Coca-Coli już od 1920 roku, choć nie zawsze wyglądał jak ten, którego wszyscy znamy i uwielbiamy. Aż trudno w to uwierzyć, że dawniej za każdym razem przedstawiano go inaczej – np. jako wysokiego, wychudzonego mężczyznę. Dopiero wizerunek wykreowany w 1931 roku przez ilustratora Coca-Coli, Haddona Sundbloma zmienił na zawsze oblicze Świętego i stał się niemalże archetypem tej postaci. Dzisiaj nie potrafimy wyobrazić sobie już innego Mikołaja. Niektórzy wręcz myślą, że czerwony kolor jego szat związany jest z kolorem marki.

W tym roku wizerunek Świętego pojawi się m.in. na okolicznościowych etykietach Coca-Cola, w kopii telewizyjnej oraz na ulicach miast. Za pośrednictwem tych kanałów będzie on niósł bardzo ważne przesłanie – każdy z nas może być jak Mikołaj, ponieważ nie musimy być magiczni, żeby tworzyć magię! W ten sposób marka po raz kolejny chce przypomnieć, że prawdziwą magię świąt i największą radość możemy poczuć, dzieląc się pozytywnymi emocjami z bliskimi.


Święta to również czas pozytywnych wrażeń. Te zapewni loteria konsumencka Coca-Cola, trwająca od 12 listopada do 27 grudnia, w której codziennie do wygrania będą kultowe misie polarne, znane z reklam telewizyjnych – tym razem w rozmiarze XXL! Aby wziąć udział 
Wygraj Misie XXL!

w loterii, wystarczy kupić napój Coca-Cola Regular lub Coca-Cola Zero w butelce ze świątecznymi etykietami, wpisać kod spod nakrętki na profilu marki w aplikacji Messenger i sprawdzić ewentualną wygraną.

Spraw, że ciężarówki Coca-Coli odwiedzą Twoje miasto!

Boże Narodzenie nie może się odbyć także bez legendarnej już trasy ciężarówek. Od 1995 roku, kiedy to po raz pierwszy oświetlone pojazdy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, niemal wszyscy czekają, by odwiedziła ich miejscowość!! Emisja reklamy z ciężarówkami wystartuje 18 listopada i będzie to jeden z głównych elementów wspierających trasę tych pojazdów przez Polskę.

Po zeszłorocznym spektakularnym sukcesie konkursu na dodatkowe miasto na trasie ciężarówek Coca-Cola, w którym oddano ponad 1,5 miliona głosów, w tym roku marka zdecydowała się w pełni oddać konsumentom wybór miejsca postoju ciężarówki! Już 18 listopada wystartuje głosowanie, za sprawą którego magia Świąt dotrze do wybranych miast w Polsce – 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości, a 6 grudnia spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta.