TYDZIEŃ CZYSTYCH OKIEN ZBLIŻA SIĘ WIELKIMI KROKAMI!
Tydzień Czystych Okien w tym roku obchodzimy po raz trzeci! To zapoczątkowane 2014 roku przez LEIFHEIT wydarzenie, które zagościło w „kalendarzu świąt nietypowych” na stałe. Wszyscy kochający oglądać świat przez nieskazitelne czyste okna, mogą dołączyć do grona celebrujących Tydzień Czystych Okien w dniach 14-20 marca.
Myć okna można na wiele sposobów. Niektóre z nich przekazały nam nasze mamy i babcie. Z często zasłyszanych, sprawdzonych przepisów na czyste okna, wyłania się obraz męczącego szorowania, namaczania, tarcia, wycierania czy polerowania. Często z użyciem (obok samej wody) „sekretnych substancji” wspomagających efekt czystości jak cytryna, ocet, mydliny, płyn do naczyń, itp., itd. Jednak świat idzie do przodu, z każdym dniem przynosząc nam nowe zdobycze techniki i już nie musimy w pocie czoła doprowadzać okien do lśnienia. Zalewając przy okazji wszystkie parapety, a często i podłogę. Teraz każdy fan lśniących powierzchni może skorzystać z jedynego w swoim rodzaju odkurzacza do okien – LEIFHEIT WINDOW VACUUM. Urządzenie zamieni żmudne mycie okien w zajęcie dziecinnie proste i niezwykle szybkie. Czas potrzebny do umycia wszystkich okien skraca się do minimum. Prostota mycia z wykorzystaniem odkurzacza polega na zmoczeniu okna myjką i przejechaniu po nim ssawką odkurzacza. Kierunek nie ma tu znaczenia, okna błyszczą niezależnie od tego czy odkurzamy je od góry do dołu, na boki czy trzymając odkurzacz do góry nogami. Kilka ruchów i gotowe! Okna mienią się krystaliczną czystością.
Leifheit zaprasza także do udekorowania okien własną aranżacją. Dzięki czemu w oknach pojawią się cieszące oko elementy, wpływając tym samym na wzbogacenie doznań wizualnych nas, jako gospodarzy, ale również patrzących w nasze okna przechodniów.
Tydzień Czystych Okien to inicjatywa mająca na celu propagowanie idei czystych okien w budynkach, znajdujących się w czystych przestrzeniach. LEIFHEIT chce w ten sposób wpłynąć na poprawę jakości otoczenia, w którym żyjemy. Chce także by wydarzenie to miało również wymiar symboliczny, pokazując najlepsze ceny Polaków, biorących udział w Tygodniu Czystych Okien – ich szerokie horyzonty oraz świadomość i wrażliwość na to jak wygląda przestrzeń, w której żyją.
—
O MARCE LEIFHEIT:
Grupa Leifheit jest europejskim wynalazcą i producentem markowych produktów z zakresu gospodarstwa domowego. Produkty marki LEIFHEIT z kategorii „czysty dom”, „świeże pranie” czy „pomysłowa kuchnia” sprzedają się co 1.5 sekundy gdzieś na świecie. Ich jakoś oraz estetyka wielokrotnie były doceniane w branżowych konkursach o zasięgu zarówno lokalnym jak i globalnym. W 2014 roku LEIFHEIT świętuje 55 lat obecności na rynku.