Butik Nespresso w Arkadii już otwarty!
Na początku grudnia w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso – szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, licznie przyciągnęło media, partnerów, a nawet gwiazdy.
Wszyscy goście wspólnie z przedstawiciela mifirmy przecięli wstęgę, oficjalnie inaugurującą lokal. Specjalnie na tę okazję oryginalny deser na bazie kawy przygotowałateż polska MasterChef -Beata Śniechowska. Gospodarzem wydarzenia był zespół nowego butiku, który na co dzień tworzy atmosferę miejsca i dba o klientów.
Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w stolicy, zainaugurowanym po 7-miu latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju.Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu firmy w Polsce. – Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty – powiedział Michał Proszewski, szef Nespresso Polska. Zapowiedział też pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie. Jego zapał podzielali Marco Zancolò oraz Koen van der Tol, przedstawiciele Nespresso którzy do Warszawy przylecieli z centrali w Szwajcarii.
Podczas uroczystego otwarciagoście mieli okazję obejrzeć nowy butik „od podszewki”. Największe zainteresowanie wzbudziłaściana kawy, znajdująca się przy kasach, w której ułożonoaż 214 000 kapsułek! Oprowadzająca gości po wnętrzu marketing manager marki – Joanna Turczyk, opowiedziałao koncepcji butiku, wskazując poszczególne jego części: galerię maszyn,kolekcję akcesoriów oraz miejsce dla klubowiczów Nespresso Club. Wskazała też kącik recyclingu, gdzie kawosze mają możliwośćoddać zużyte kapsułki oraz bar degustacyjny, przy którym nie tylko mogą skosztować można nowości, ale także zadać baristomkażde, nawet najtrudniejsze pytanie.
Goście mielitakże okazję spróbować deseru polskiego Master Chefa – Beaty Śniechowskiej. Biszkoptowe gâteau z nutą pomarańczową na bazie kawy Ristretto posypane drobinkami jadalnego złota zdobyło ogromne uznanie.Oprócz wykwintnego tortuodwiedzający butik mieli okazję spróbować także nowych kaw z limitowanej edycji Variationsinspirowanych najlepszymi deserami.
Wśród przybyłych znaleźli się też znani i lubiani – Kasia Klich i Żora Korolyov. Wprawdzie na uroczystości nie pojawił się osobiście George Clooney, wieloletni ambasador marki, ale z aprobatą mrugał z ekspozycji lokalu zaraz przy wejściu.
Butik Nespresso znajduje się na parterze (poziom 0) galerii w pasażu Canaletto i otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22.00, zaś w niedziele 10-21.00.