Rita Ora i Deichmann zaprezentowali w Berlinie pierwszą wspólną kolekcję butów!

Największa sieć sklepów obuwniczych w Europie, firma Deichmann, zaprosiła gwiazdy i influencerów z ponad 20 krajów na wyjątkowe wydarzenie – premierę kolekcji „Rita Ora for Deichmann”, która miała miejsce 28 sierpnia w Berlinie. Poza pokazem mody i kameralnym koncertem akustycznym Rity Ory, goście mogli zajrzeć za kulisy kampanii #Radiate oraz zrobić sobie zdjęcia w scenografii wprost z reklamy telewizyjnej. Poza tym uczestniczyli w światowej premierze spotu TV z udziałem gwiazdy.
– Na mój styl zawsze ma wpływ mój nastrój. To co mam na sobie jest związane z tym, jak chcę się czuć danego dnia – zdradziła Rita. Przy tworzeniu kolekcji artystka wykazała się odwagą i kreatywnością.W jej skład wchodzą modele prezentujące aktualne trendy na nadchodzący sezon, takie jak metaliczne buty sportowe na masywnych podeszwach, sneakersy chunky z neonowymi akcentami, botki z motywem wężowej skóry, sznurowane trapery, półbuty typu budapester ozdobione ćwiekami i klamrami w rockowym stylu, a także kozaki overknee wysadzane kryształkami. Kampanię #Radiate można już zobaczyć w telewizji, prasie i internecie.
Za prezentację kolekcji i choreografię pokazu mody odpowiedzialny był dyrektor kreatywny i choreograf gwiazd Marvin A. Smith. Pokaz kolekcji odbył się w scenografii podkreślającej charakter kampanii.
– To dla mnie zaszczyt, że mogę pracować z firmą Deichmann. Kocham bawić się stylem i modą, dokładnie tak jak Deichmann, w związku z tym nasza współpraca była perfekcyjna. Wspaniale było pracować z całym teamem i mieć wpływ na kolekcję. Wiara w siebie jest bardzo ważna i myślę, że to uczucie ma swój początek w butach, w których dobrze się czujemy – opowiadała gwiazda.

Następnie goście wzięli udział w światowej premierze spotu reklamowego. Zwieńczeniem programu był ekskluzywny koncert akustyczny gwiazdy, która zauroczyła publikę swoim wyjątkowym głosem i charyzmą sceniczną.
„Backstage z Ritą Orą“ – tak brzmiało motto eventu. 150 zaproszonych gości, wśród nich influcencerki z Polski: Karolina „Viva a Viva” Wójcik, Kasia Szklarczyk i Żaklina Ta Dinh, nie tylko miało okazję zapoznać się z kolekcją gwiazdy, ale także osobiście przekonać się, co dzieje się za kulisami. Goście mogli zrobić sobie zdjęcia na planach zdjęciowych wprost z kampanii i tym samym stać się jej częścią.

Kolekcja Rita Ora for Deichmann zawiera 40 modeli butów damskich i będzie dostępna od 28.08. w wybranych sklepach Deichmann oraz w sklepie online deichmann.com. Buty będą kosztować od 99,90 zł do 179,90 zł.

Fot. materiały prasowe – Aliganza