Gwiazdy, dziennikarze i blogerzy świętowali 40.Urodziny Smyka!

Były balony, tort, goście i dużo emocji! Wczoraj w sklepie SMYK przy ulicy Chmielnej w Warszawie odbyło się przyjęcie urodzinowe, a wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Karolina Malinowska i Olivier Janiak, Beata Sadowska, Viola Kołakowska, Jakub Wesołowski, Paulina Krupińska, Agnieszka Rylik i wielu innych. W tak zacnym gronie celebrytów, dziennikarzy, blogerów i przedstawicieli SMYKA, marka świętowała swoje 40-lecie!

Całoroczne świętowanie

SMYK świętował swoje urodziny przez cały rok. Z okazji 40-lecia klienci każdego ze 150 sklepów mogli korzystać z licznych promocji – zarówno w salonach, jak i na stronie sklepu internetowego smyk.com. Na bieżąco organizowane były również liczne konkursy na Facebooku i atrakcje w wybranych salonach.

Przez cały rok marka aktywnie działała także w Internecie, podejmując współpracę z blogerami, vlogerami i youtuberami, docierając tym samym do coraz większej rzeszy konsumentów. W sierpniu specjalnie dla równolatków SMYKA, marka we współpracy z Filipem Chajzerem przygotowała specjalną akcję urodzinową! Każdy komu w dzieciństwie nie udało się zrealizować swojego marzenia miał szansę nadrobić to teraz. Spośród wielu nadesłanych zgłoszeń, dziennikarz wybrał kilka osób, które odwiedził wręczając im prezenty przygotowane przez markę SMYK. Zwieńczeniem całorocznych celebracji była wielka impreza urodzinowa we flagowym sklepie SMYK przy ul. Chmielnej.

Obchody wyjątkowego jubileuszu

Impreza urodzinowa odbyła się 8 listopada w salonie SMYKa na ulicy Chmielnej. Część oficjalną wydarzenia poprowadzili zaprzyjaźnieni z marką od lat Olivier Janiak i Karolina Malinowska, którzy wspólnie z gośćmi wspominali początki marki w Polsce i kolejne etapy jej rozwoju. Nie zabrakło emocji i wspomnień, bo jak się okazało, zdecydowana większość zgromadzonych na wydarzeniu gości, ma własne doświadczenia ze SMYKiem. Głos zabrał także Marek Janeczko, Chief Operating Officer i Członek Zarządu SMYKA. – SMYK dorósł, i jak każdy 40-latek zmienił się. Jako dojrzała firma stał się bardziej nowoczesny. SMYK to nie tylko sprzedaż stacjonarna, ale także nasz sklep internetowy smyk.com. Smyk 21 wieku to nowoczesne sposoby zamawiania i dostarczania przesyłek, również do wybranych sklepów stacjonarnych, to program lojalnościowy z aplikacją na smartfon zamiast karty, to wirtualne drzewo rodzinne, to obecność w social mediach oraz setki tysięcy zdeklarowanych, wirtualnych fanów i miliony zadowolonych klientów – mówił w czasie wydarzenia Marek Janeczko. – Dorosły SMYK to także sklepy oferujące produkty naszych marek własnych poza granicami Polski, również w modelu franczyzowym lub wholesale, działające w Czechach, Chorwacji, Hiszpanii, Katarze, Emiratach Arabskich… Strach pomyśleć, gdzie będziemy świętując 60-tkę – zakończył swoje wystąpienie.

Wśród gości wydarzenia nie zabrakło dziennikarzy, blogerów, a także aktorów i znanych osobowości medialnych. Na imprezie pojawili się między innymi: Agnieszka Hyży, Jakub Wesołowski, Viola Kołakowska, Agnieszka Rylik, Natalia Siwiec, Paulina Krupińska, Anna Korcz, Dorota Czaja, Beata Sadowska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Izabela Zwierzyńska, Anna Gzyra i Agnieszka Jastrzębska.

Początki SMYKA

Kultowy SMYK powstał w Warszawie w grudniu 1977 roku, na miejscu Centralnego Domu Dziecka, w którym dwa lata wcześniej miał miejsce wielki pożar.Całe miasto żyło doniesieniami o postępach prac przy odbudowie budynku, a wśród mieszkańców Warszawy ogłoszono konkurs na nazwę nowego sklepu.W tamtych czasach był to największy i najbardziej kompleksowy sklep z zabawkami i akcesoriami dla dzieci. Już od początku swojego istnienia cieszył się zarówno zainteresowaniem dzieci, jak i dorosłych. Dziś dla wielu Polaków SMYK jest symbolem spełniania dziecięcych marzeń. Według badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Maison&Partners co piąty Warszawiak przyznaje, że SMYK silnie kojarzy mu się z dzieciństwem, a niemal 1/3 badanych deklaruje, że ich rodzice robili tam dla nich zakupy.

Anna_Korcz_smyk1fot. materiały prasowe