Lilou i Nurture the World dla PCK Z myślą o niedożywionych dzieciach… bo warto zmieniać świat

Lilou od kilku lat angażuje się w projekty mające na celu pomoc osobom potrzebującym. Założyciele marki chętnie wspierają różne programy i akcje charytatywne. Od lutego bieżącego roku, Magdalena Mousson-Lestang – właścicielka Lilou, zdecydowała się na współpracę z Nurture the World i PCK.

Nurture the World to socjalny i globalny projekt, który pozwala nakarmić cały świat. Częściowy dochód ze sprzedawanych produktów Nurture, przeznaczony jest na dożywianie dzieci w szkołach oraz wspieranie organizacji lokalnych, powołanych do walki z głodem. Z myślą o problemie głodu i niedożywionych dzieciach, marka Lilou oraz Nurture the World i PCK zjednoczyły siły.

Na akcję charytatywną prowadzoną przez Nurture i Polski Czerwony Krzyż na terenie Polski, marka Lilou zaprojektowała wyjątkowy medalion „Lilou i Nurture dla PCK”.

Ażurowy medalion w kształcie serca, w który wpisane są postaci dzieci symbolizuje nie tylko miłość, ale przede wszystkim daje szanse wspierania szczytnego celu, przypomina o problemie niedożywionych dzieci w Polsce i na całym świecie.

Kupując medalion „Lilou i Nurture dla PCK” fundujesz 7 posiłków dla dzieci w polskich szkołach.

Medalion dostępny jest w srebrze (próby 925) oraz w pozłoceniu (23,5 – karatowym złotem). Można zawiesić go na kolorowym sznurku lub łańcuszku.

Do kupienia we wszystkich salonach Lilou oraz na www.lilou.pl

Cena: 220 zł

Więcej informacji na temat Nurture the World: www.nurturetheworld.com